“Milliy tiklanish” partiyasi yetakchisi Alisher Qodirov Uzbekistan Airways kompaniyasi yo‘lovchilarning aksariyati o‘zbek tilida gaplashishiga qaramay, uch tilda yo‘lovchilarga xizmat ko‘rsatayotganini tanqid qildi.
Qodirov turizm nafaqat daromad manbai, balki milliy o‘ziga xoslikni targ‘ib qilish usuli ham bo‘lishi kerakligini ta’kidladi.
“Yo‘lovchilarning 20 foizi ingliz tilini, 75 foizi o‘zbek tilini tushunadi. Qolgan 5 foiz kamdan-kam uchraydigan tasodiflardir. Nima uchun milliy aviakompaniya bunday yondashuvga ega?”, - deydi Qodirov.
Partiya rahbari, shuningdek, samolyotda favqulodda chiqishlardan foydalanish bo‘yicha muhim ko‘rsatmalar faqat rus va ingliz tillarida, o‘zbek tilisiz taqdim etilishini tanqid ostiga oldi.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!