“Google Play” ilovalari foydalanuvchilar haqida qanday ma’lumotlarni to‘plashini ko‘rsatishni boshladi.
Bundan tashqari, endi shaxsiy ma’lumotlarning xavfsizligi, shu jumladan shifrlash va barcha shaxsiy ma’lumotlarni o‘chirish imkoniyati mavjud bo‘ladi.
Qayd etilishicha, har bir elementning qarshisida ilova ma’lum axborotlarni so‘rash maqsadi haqidagi ma’lumot ko‘rsatiladi. Misol uchun, ba’zi ma’lumotlar fikr-mulohaza uchun talab qilinishi mumkin, boshqalari esa faqat reklama o‘rnatish uchun kerak bo‘ladi. Bularning barchasi foydalanuvchiga ko‘rinadigan bo‘ladi.
Ishlab chiqaruvchilar joriy yilning 20 iyuligacha o‘z ilovalari uchun ushbu bo‘limni to‘ldirishlari kerak. “Google play”da u bugundan boshlab paydo bo‘la boshladi, lekin asta-sekin tarqatila boshlaydi.
Avvalroq, Kolumbiya universiteti tadqiqotchilari zerikarli reklama josusligi bilan kurashish uchun yangi tizim ishlab chiqayotgani haqida xabar berilgan edi. Uning vazifasi suhbatlashayotgan foydalanuvchi keyingi nutqida nima deyishini bashorat qiladi va uni tinglashga imkon bermaydigan shovqin yaratadi.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!