“Facebook” nima uchun aynan ko‘k rangda yaratilganini bilasizmi? “The New Yorker” nashrining yozishicha, buning sababi oddiy. Dastur asoschisi Mark Sukerberg qizil va yashil ranglarini yaxshi ajrata olmaydi. Bu shuni anglatadiki, ko‘k bu Mark eng yaxshi ko‘rishi mumkin bo‘lgan rang sanaladi.
“Moviy rang men uchun eng boy rang. Men ko‘kka yaqin har qanday rangni oson ko‘ra olaman”, – deya eslaydi Zak.
Eslatib o‘tish mumkin “Facebook” hozirda “Meta Platforms” kompaniyasiga tegishli bo‘lib, onlayn media va ijtimoiy tarmoq xizmati hisoblanadi.
Unga Mark Sukerberg tomonidan 2004-yilda Garvard kollejidagi xonadoshlari – Eduardo Saverin, Endryu Makkollum, Dastin Moskovis va Kris Xyuz tomonidan asos solingan, uning nomi Amerika universitetlari talabalariga tez-tez beriladigan yuz kitoblari katalogidan olingan.
A’zolik dastlab Garvard talabalari uchun cheklangan bo‘lib, asta-sekin Shimoliy Amerikaning boshqa universitetlariga va 2006 yildan boshlab 13 yoshdan oshgan har bir kishiga mumkin bo‘lmoqda. Hozirda “Facebook” oylik 2,8 milliard faol foydalanuvchiga ega va global internetdan foydalanish bo‘yicha to‘rtinchi o‘rinni egallaydi. Shuningdek, u 2010-yillarning eng ko‘p yuklab olingan mobil ilovasi hisoblaneadi.
Juda ilmiy emas, to‘g‘rimi? Garchi “Facebook” misolida bunday bo‘lmasa-da, ranglar bizning xarid qilish qarorimizga qanday ta’sir qilishiga oid ajoyib misollar mavjud.
Axir, ko‘rish hissi ko‘pchilik odamlarda eng kuchli rivojlangan. Mahsulotni sinab ko‘rish uchun baholashning 90 foizi faqat rangga qarab amalga oshirilishi tabiiy.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!