Qustodio kompaniyasining yangi tadqiqotiga ko‘ra, bolalar 2023-yilda TikTok’da kuniga o‘rtacha 112 daqiqa vaqt sarflagan bo‘lsa, YouTube’da bu ko‘rsatkich 107 daqiqani tashkil etgan bo‘lib, bu qisqa shakldagi videolar tobora ommalashib borayotganidan darak beradi.
Tadqiqot shuni ko‘rsatdiki, o‘tgan yili bolalarning 60 foizi OpenAI’ning ChatGPT saytiga tashrif buyurgan va bu yilning eng ko‘p tashrif buyurilgan 18-saytiga aylandi. Bu shuni ko‘rsatadiki, bolalar sun’iy intellekt (AI) bilan ishlaydigan vositalar bilan ishlashga tobora ko‘proq qiziqish bildirmoqda, deb yozadi tadqiqotchilar.
Ijtimoiy tarmoqlarning yoshlarga ta’siri haqidagi xavotirlar ortib borayotganiga qaramay, TikTok butun dunyo bo‘ylab bolalar orasida eng mashhur ijtimoiy ilova bo‘lib qolmoqda, dunyo bolalarning 44 foizi undan foydalanmoqda. Mashhurlik bo‘yicha ikkinchi o‘rinda YouTube joy oldi - undan bolalarning 38 foizi foydalanadi.
Xabar almashish ilovalari haqida gap ketganda, WhatsApp eng ommabop bo‘lib qolmoqda, undan butun dunyo bo‘ylab bolalarning 37 foizi foydalanadi.
Roblox eng mashhur o‘yin ilovasi bo‘lib, butun dunyo bo‘ylab bolalarning 48 foizi kuniga o‘rtacha 130 daqiqa ishlatadi.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!