Dunyo mediasida gigantlardan biri bo‘lgan “Netflix” obunachilar sonini oshirish uchun yangi obuna rejasini ishlab chiqmoqchi.
Ta’kidlanishicha, kompaniya shu paytgacha faqat obuna hisobidan daromad olgan. Yaqin kunlarda esa arzon reklama joriy qilmoqchi. “Netflix” yangi xizmat uchun abonentlardan qancha pul olishni hozircha oshkor qilmadi.
Kompaniya rasmiylari yanvar va mart oylari orasida 200 000 obunachini yo‘qotganini ma’lum qilishdi, yoz oylari orasida esa yana ikki million obunachini yo‘qotishi kutilmoqda.
“Netflix” rahbarining ta’kidlashicha, u “Past narxdagi reklama obuna rejasini” joriy etish uchun “Microsoft”ni savdo hamkori sifatida tanlagan.
Rasmiylar arzon reklama xizmatini bu yil oxirida chiqarilishi ma’lum qilishdi.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!