Biroq ilmiy dalillar va klinik tajriba shuni ko‘rsatadiki, bu juda muhim emas.
An’anaga ko‘ra, maktablar bolalarni sinfga tayinlashda ota-onalarning fikrini ham so‘rashmagan. Bunday o‘quvchilar shunchaki birga emas, balki turli sinflarda o‘qishgan. Ushbu yondashuv cheklangan tadqiqotlarga asoslangan bo‘lib, egizaklarni ajratish ularning rivojlanishi va akademik ko‘rsatkichlari uchun yaxshiroqdir.
Agar maktabda egizaklar ustida olib borilgan tadqiqotlar natijalariga qarasak, egizaklar turli sinflarda o‘qiganlarida yaxshiroq o‘rganishlari haqida ozgina dalillar mavjud. Agar egizaklardan biri alohida ehtiyojga ega bo‘lsa yoki egizaklar o‘rtasida nosog‘lom raqobat mavjud bo‘lsa, bundan mustasno bo‘ladi.
2022-yilda chop etilgan Kanada tadqiqoti shuni ko‘rsatdiki, boshlang‘ich maktab yoshidagi egizaklarni bir sinfda o‘qitish ularning xulq-atvoriga va boshqalarga bo‘lgan munosabatiga ijobiy ta’sir ko‘rsatdi. Katta ehtimol bilan, egizaklar ham birinchi maktab yillarida birga o‘qisalar, o‘zlarini xavfsiz his qiladilar.
Ko‘pgina maktablarda egizak o‘quvchilar turli sinflarga joylashtiriladi. Biroq ilmiy dalillar va klinik tajriba shuni ko‘rsatadiki, bu juda muhim emas.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!