TikTok brendlarga yirik nashriyotlarning kontentida reklama qilish imkonini beruvchi monetizatsiyani ishga tushirmoqda. Reuters agentligining kompaniya bayonotiga tayanib xabar berishicha, nashrlar reklamadan tushgan daromadning 50 foizigacha ega bo‘ladi.
Mahsulot Pulse Premyera deb ataladi. Bu yirik media-kompaniyalarning reklamalarini tomosha qilgandan so‘ng darhol reklama ko‘rsatish qobiliyatini o‘z ichiga oladi. Katta auditoriyaga ega nashriyotlar birinchi navbatda Condé Nast, Buzzfeed, DotDash Meredith, NBCUniversal, UFC va WWE xizmatga qo‘shiladi.
Yangi mahsulot ijodkorlarni qo‘llab-quvvatlashga yordam beradi va ayni paytda platforma uchun yangi biznes imkoniyatlarini ochadi.
Mahsulotning chiqarilishi global iqtisodiy beqarorlik sharoitida brend marketingi xarajatlarining umumiy qisqarishi bilan izohlanadi.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!