“Apple” “App Store” do‘konidagi reklama birliklari sonini ko‘paytirishni rejalashtirmoqda. Endi reklamalar qidiruv natijalarida paydo bo‘ladi va kelajakda ikkita yangi reklama joylari qo‘shiladi: “Bugun” yorlig‘ida va ilovalarning o‘z sahifalarida.
Birinchisi oson. Foydalanuvchi “App Store”ni ochganda, “Bugun” yorlig‘i yuklanadi. Endi u qiziqarli takliflar to‘plamini o‘z ichiga oladi, ammo yangi slot qo‘shilganidan so‘ng, ikkinchi karta ilova uchun reklama bo‘ladi. Qayd etilishicha, post reklama sifatida belgilanadi va uni oddiy tavsiya bilan aralashtirib bo‘lmaydi.
Ikkinchi joylashtirish varianti biroz murakkabroq. Ilovalar sahifasining pastki qismida blok paydo bo‘ladi, unda ishlab chiquvchi foydalanuvchini qiziqtirishi mumkin bo‘lgan boshqa ilovalarini namoyish qilishi mumkin.
Ushbu blok foydalanuvchi uchun potensial qiziqarli bo‘lgan boshqa ilovalarni ham ko‘rsatadi, lekin sahifa egasi tomonidan nishonga olish imkoniyati bo‘lmaydi. Ya’ni, shartli “Twitter” “App Store”dagi o‘z sahifasida boshqa ilovalar uchun reklama joylashtirish orqali pul ololmaydi.
Yangi reklama slotlarini sinovdan o‘tkazish tez orada boshlanadi, biroq hatto ularni chiqarishning taxminiy vaqti ham hozircha ma’lum emas.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!