O‘ylab ko‘rganmisiz, har kuni biz duch keladigan mashhur brendlarning logolari qanday ma’nolarni anglatadi? Ularning bunday logolar bilan xoslanishiga qanday motivlar sabab bo‘lgan? Shu savollar bilan 3 ta mashhur brend logolariga yaqinroqdan nazar tashlaymiz.
Pinterest dastur ilovasi. Uning nomi yoqtirgan narsalarni taxtaga mahkamlash g'oyasidan olingan. “Pin” muhim ma’lumotlarni alohida osib saqlab qo‘yish, degan ma’noni anglatadi. Dizaynerlar aynan shu jihatni old fonga chiqarib raqamli asrga konvergensiya qilgan.
LG - butun dunyoda tan olingan va ko'pchilik uning logotipidagi "L" va "G" harflari bilan tanish. Biroq ko'pchilik buni sezmaydi, bu harflar aslida yuzni tashkil qiladi. "L" harfi burunni, "G" esa yuzning qolgan qismini ifodalaydi. Bu logotipga insoniy teginishni beradi va uni yanada jozibali va mehmondo'st qiladi.
BMW logotipining ranglari (ko'k va oq) Bavariya bayrog'idan olingan. Odatda logotip aylanuvchi pervanelning pichoqlarini ifodalaydi, deb ishoniladi, chunki ularning aviatsiya tarixi (kompaniya samolyot dvigatellarini ishlab chiqargan) va 1920-yillarda yaratilgan reklama.
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!
O‘zbekiston va jahonda ro‘y berayotgan eng so‘nggi voqea-hodisalar, sport, shou-biznes, madaniyat, informatsion texnologiyalar va ilm-fan yangiliklaridan doimo xabardor bo‘ling!